15 Temmuz 2014 Salı

Notluk 2

Geldi geldiiii, haftanın postu geldiiii:)) Neşeli, sağlıklı, huzurlu, bereketli güzel mi güzeeeel bir hafta olsun herkese. Bende bir enerji ki Allah eksik etmesin, maşallahım var bu ara. Yaradı yaradı Ramazan bana yaradı. Hımmm, fazla tatlı yemekten olabilir mi acaba?
Neyse, malum bayrama az kaldı ve büyükleri ziyaret için İstanbul-İzmir-Aydın yolu göründü bize:) Birer gün görüp hasret gidermeye çalışacağız işte. 


Hani ben lazım olunca kalem kağıt bulamamaktan şikayet edip kendime bir notluk yapmıştım ya, işte aynı dertten yakınan annem için de bir tane yaptım, giderken götüreceğim.


Ama öyle şıpıdık bir şey olmaz çünkü annem beni 40 kere cebinden çıkaracak kadar iyidir sanat konusunda. Küçücük bir parça da olsa üzerinde emek olmalı. Ben de önce el boyama tuğla deseni yaptım, beğendiğim resmi üzerine dekupe ettim. Stencil yardımıyla yazısını yerleştirdim.


Hamur kabatma ile dilediğim kısmı boyutlandırdım, biraz da çuval kumaşı kullandım. Ben bazen hamur kabartmada bombeli çalışıyorum. Burada da kovayı o şekilde çalıştım. Bakılınca daha fazla domates varmış gibi, hatta ortası boş olduğu için vazo, cep vb. objelerde içine farklı materyaller koyarak süsleme yapılabilir. Neyse devam edelim. Kabartma ve vernikleme işlemi bitince de mozaik jeli ile domates ve yumurtaları tekrar boyutlandırdım. 


Ve son olarak da defterini, kalemini takıp, doğal rafya ile süsleyerek bitirdim. Güle güle kullansın canım annem:))

Tekrar görüşünceye kadar mutlulukla kalın...




34 yorum:

  1. Çoook güzel olmuş molacım, bayıldım ben buna. Yani yaptığın herşeyi çok güzel yapıyorsun zaten ama, bu şahane olmuş, annen de eminim benim gibi bayılacak buna. Tuğla desenin, kabartmaların yani ne diyeyim ki şimdi, susayım en iyisi, ha ri ka :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, çooook teşekkürler ama sen hiç susma, hep ses ver, ver ki ben daha bir motive olayım emi:)))

      Sil
  2. süper olmuş çok beğendim en küçük ayrıntısıyla uğraşmışsınız ama deymiş ellerinize sağlık anneniz iyi günler de kullansın selamlar....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili ahşap zamanı, güzel yorumunuz beni mutlu etti, teşekkürler:))

      Sil
  3. Sevgili Mola, yine harikalar yaratmışsın:) Canın annen güle güle kullansın. Anladığım kadarıyla sana İzmir' in yolları görünüyor. Hoş gelirsin, sefalar getirirsin inşallah <3 (Mozaik jeli hakkında bilgilendirirsen sevinirim.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ablam, teşekkürler güzel düşüncelerin için. İzmir planımda kesinlikle aklımdasın ama annemler yazlıkta bu yüzden İzmir'in içine girmeyeceğim. Mozaik jeli boyutlandırma için faydalandığımız bir materyal. İlk sıkıldığında tutkal gibi beyaz ancak 1 gece kadar bekleyince şeffaflaşan, sıkıldığı yere parlak ve bombeli görüntü veren bir malzeme. Bu yüzden domates ve yumurta lar tombul görünsün diye üzerinde kullandım. Kocaman öpüyorum:))

      Sil
    2. Bilgilendirme için çok teşekkür ederim. Ben de seni öpüyorum. İyi tatiller:))

      Sil
    3. Ne demek ablacım, umarım işine yarar:))

      Sil
  4. Çok şeker olmuş bu. Anneniz güle güle kullanacak eminim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nurdan Hanım, sizin de beğenmenize sevindim:))

      Sil
  5. Çok güzel ve işlevsel olmuş. Ellerinize sağlık. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Çiğdem hanım, ben de kucak dolusu sevgilerimi bırakıyorum:)

      Sil
  6. Harika olmuş! Yalnız o tuğla deseni ne kadar da gerçekçi... Gerek kullanılan materyallerin uyumu gerekse el işçiliğiniz gerçekten muhteşem. Ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok teşekkürler:)

      Sil
  7. Canım senin ki de çok güzeldi bu da öyle olmuş. Anneciğin güle güle kullansın. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Esracım, beğenmene sevindim:))

      Sil
  8. Çok güzel olmuş.ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş. Bayıldım. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  10. vaoov notluk tablo gibi olmuş.çok güzel ..anneciğin güle güle kullansın. kesinlikle beğeneceğinden eminim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Alanay, çok hoşuma gidiyor böylesi yorumlar,desteğin için teşekkürler:))

      Sil
  11. Bu notluktan sonra sana annelik etmek isteyenler çoğalacak, demedi deme:) Tek kelimeyle enfes olmuş canım arkadaşım, ellerin dert görmesin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha ha haaa, canısı isteyeni bilmem ama anne tek yaaa:)) Sağol birtanem, sen de müthiş yetenekli bir hatun olduğuna göre kızın da ileride senin için yapacak bir şeyler. Düşünmesi bile güzel değil mi:)))

      Sil
  12. Çooook güzel olmuş.
    Ellerinize sağlık.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Tutkunun Dünyası:)) Ben de sevgilerimi yolluyorum size.

      Sil
  13. Nasıl capcanlı yaptın böyle, o kadar ki domatesleri uzanıp alasım geldi, çook sevdim bu işini, nefis olmuş canım benim :) Güle güle kullansın şanslı anne ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Esenim, alıverseydin uzanıp canısı, lafımı olur bir kaç domatesin:))

      Sil
  14. yaptığın tüm çalışmalar gibi bu çalışmanda çok güzel olmuş ellerine sağlk sevgili mola.Annen iyi günlerde kullansın.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mehtap Hanımcım, özlettiniz kendinizi :)

      Sil
  15. bayıldım şahane olmuş cnm eline sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler arkadaşım, benden de kucak dolusu sevgiler:))

      Sil
  16. Canım ellerine sağlık çooogüzel olmuş bu.daha önce baktımda r resimler açılamıştı detaylı inceleyememiştim.Gerçekten hem kullanışli hem şık olmuş:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canısı, laf aramızda ben de beğendim:)))

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...